چگونه برای جلوگیری از بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه؟
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیهچگونه برای جلوگیری از بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه؟

نارسایی کلیه یکی از بیماری ترین ترس است. در زمانی که بیمار مطمئن شوید بیمار، او معتقد است که آینده ای ندارد، و نمی داند چه چیز دیگری شما می توانید انجام دهید. درمان معمولا با دیالیز یا پیوند. هر هفته، بیمار به دیالیز نیاز خواهد شد و بیشتر. مسابقه پیوند کلیه مناسب بسیار دشوار است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به دکتر آنلاین مراجعه کنید.

اما یک راه وجود دارد. برخی از درمان های طبیعی و طب مرسوم می تواند به بیماران کمک کند. ما این کار، بیشتر مردم می توانند درک کنند. ما ترکیب انواع روش ساده و مناسب از درمان، به طوری که بیماران سلامت کلیه خود را به ارمغان بیاورد.

در زندگی روزمره، شما می توانید سبزیجات سبز خوردن. به عنوان مثال سیر، کلم پیچ، کلم بروکلی، پروتئین تخم مرغ، روغن زیتون، سیب، ویتامین، گل کلم و سایر سبزیجات چلیپایی.

اگر یک بیماری بسیار جدی، شما باید به بیمارستان برای درمان است. طب میکرو چینی Osmotherapy بهبود و نوآوری طب چینی سنتی (TCM) است. بزرگترین اثر TCM هستند اثر طولانی مدت، عوارض جانبی کمتر، با این حال، آن را به زمان طولانی برای گرفتن اثر و بیماران به رنج می برند تلخ عصاره های دارویی و طولانی پاس دارو داخلی به دستگاه گوارش مضر. مکانیسم درمانی آن: مسدود کردن پیشرفت فیبروز کلیوی، بازگرداندن سلول های ذاتی معیوب و عملکرد کلیه، ترمیم ساختار ذاتی کلیه است.

اگر شما از بیماری مزمن کلیه، و یا به دنبال طب سنتی چینی، برای درمان به شما یک پیام را به ما بدهید و یا یک ایمیل به asya.yue@mail.ru ارسال، ما خوشحالیم که شما با یک حرفه ای ارائه به شما راهنمایی می باشد.

ASYA یو

اسکایپ: yuexuan992

واتساپ: 86-18203204121

ICQ: 654082407

ایمیل شما: asya.yue@mail.ru





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی,بیمار به دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: